سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کل بازدیدها:----106021---
بازدید امروز: ----9-----
بازدید دیروز: ----20-----
کانون شعر و ادب دانشگاه علوم پزشکی فسا

 

نویسنده: صغری رحیمی
سه شنبه 87/11/15 ساعت 9:27 صبح

تن سر در گریبان است این غم!

                           هوای برف و باران است این غم

ز اندوهی که از جنس محال است؛

                        خود شام غریبان است این غم

 مکن شکوه ستاره از سیاهی

                            شبی در خانه مهمان است این غم

 اگرچه آسمان ذهنش پر از اوست؛

                         بدون سقفِ ایوان است این غم!...

ستاره سروده شده در 14بهمن 1387


    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • ...
    من یا تو؟
    سکه دوستی!
    بیهوده!
    یاد
    بهار!
    ذهن پنجره!
    !
    تیغ زمانه!
    !!!
    !
    بی صدا
    سر در گریبان!
    از جنس خودم!
    فصل کشتار!
    [همه عناوین(324)][عناوین آرشیوشده]

  •  RSS 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • مطالب بایگانی شده

  • اوقات شرعی

  • اشتراک در وبلاگ

  • وضعیت من در یاهو

  •