سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کل بازدیدها:----106019---
بازدید امروز: ----7-----
بازدید دیروز: ----20-----
کانون شعر و ادب دانشگاه علوم پزشکی فسا

 

  • !!!
  • نویسنده: صغری رحیمی
    دوشنبه 87/12/12 ساعت 12:41 عصر

    در تب جانکاه آهی سرد

     بر لب غم می زند تبخال 

     پیرمرد روزگار اینک

    راست می گوید به دل ناچار:

    غصه هم غم های دیروزی

     پیش از این گر نیزه هم می خورد؛

    غم به روی خود نمی آورد!

    ستاره

    سروده شده در اسفند ماه 87


        نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • ...
    من یا تو؟
    سکه دوستی!
    بیهوده!
    یاد
    بهار!
    ذهن پنجره!
    !
    تیغ زمانه!
    !!!
    !
    بی صدا
    سر در گریبان!
    از جنس خودم!
    فصل کشتار!
    [همه عناوین(324)][عناوین آرشیوشده]

  •  RSS 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • مطالب بایگانی شده

  • اوقات شرعی

  • اشتراک در وبلاگ

  • وضعیت من در یاهو

  •